Turned my world to black

3:30 PM









Crop Top: Bershka
Maxi Skirt: H&M
Creepers: Vintage
(inspiring song: Black- Pearl Jam)

I used to wear more black in the past, and I definitely changed my style.. but black is always black, perfect for every occasion! I love the witch-style, so long skirts when it's possible, so I'm waiting for this spring/summer to wear them again (because I started to wear them just this summer).
I dyed my hair like two days before Christmas, and now as you can see they're becoming so red.. I usually have dark hair, because I like to see how they look with my pale skin! Hope to go somewhere nice to take lots of pictures this week.. have a nice day! :)

-

Una volta mi vestivo più spesso di nero, e ho decisamente cambiato il mio stile.. ma il nero resta sempre nero, perfetto per ogni occasione! Amo lo stile un po' da strega, quindi gonne lunghe quando mi è possibile, infatti sto aspettando la primavera/estate per poterle rimettere (anche perchè ho iniziato ad indossarle solo quest'estate).
Ho rifatto dopo secoli la tinta, pochi giorni prima di Natale, e ora (coi lavaggi immagino) come si può vedere si stanno schiarendo e diventano sempre più "rossicci".. solitamente ho i capelli scuri, perchè mi piace vedere il contrasto con la mia pelle chiara! Spero di andare da qualche parte a fare qualche foto questa settimana.. buona giornata :)










You Might Also Like

2 commenti

  1. Awesome pics
    Just loved
    :D

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/01/saturday-night.html

    ReplyDelete