Get your motor runnin', head out on the highway

9:11 PM



 Leggings: Romwe
Tank Top: H&M
Biker: (two different bikers) Bershka
Boots: Topshop


I ordered these flame print leggings from Romwe a month ago, and I wasn't too sure about them (even because that's my first order from the site).. but now I'm in love! They were "only size", and I'm using the past because unfortunatly they're already out of stock. Anyway, to make this print pop, i think I'll wear this leggings with a simple oversized black t-shirt, or even this tank top (for spring/summer). Sorry for the biker, but this look reminds me about a 90's badass motorcyclist (something like that -->Steppenwolf - Born to be wild )

-

Ho ordinato questi leggings con stampa "fiamma" da Romwe circa un mese fa, e non ero molto sicura del mio acquisto (anche perchè è il mio primo ordine nel sito).. ma ora me ne sono innamorata! Erano taglia unica, e sto usando il passato perchè purtroppo sono già finiti in "sold out". Comunque, per far risaltare la stampa, penso che li metterò con una semplice maglietta nera oversized, o anche una canottiera lunga del genere (per primavera/estate). Scusate per il giacchetto di pelle ma non ho resistito, questo look mi fa pensare troppo a un motociclista cazzuto anni '90 (qualcosa tipo --> Steppenwolf - Born to be wild)









You Might Also Like

0 commenti