I SEE GHOST (ghost gunfighters)

10:29 PM









Top: H&M
Black Crop Top: Bershka
Skater Skirt: Bershka
Tights: Calzedonia
Boots: Old


I were out this morning to take some pictures, and I thought it would have been a cool day to shoot.."WROOONG!", there was really to much wind and it was impossible to take some normal photos!!
I tried anyway.. The first picture is Assisi, the small town I saw for nearly 6 years everyday, and which I really don't want to see anymore. It's just a nice place where to think about everything (and the place where I wrote my first song), because it's really quiet as in a desert. 
I chose the gates because the crosses of the top remind me this kind of elements: I'm realizing just now that the look is a bit dark haha
I will soon play a cover (the title of the post is the title of the song actually) and post it here or on an other post.. have a nice night/day :)
-



Stamattina sono stata fuori a fare qualche foto, e ho pensato che sarebbe stata una giornata bellissima per questo.. "WROOONG!", c'era un vento assurdo ed è stato davvero impossibile fare foto decenti!!
Ho comunque provato.. La prima immagine è Assisi, il piccolo paesino che ho dovuto vedere per quasi 6 anni ogni giorno e che non voglio davvero vedere più. E' solo un bel posto per poter pensare (e il posto in cui ho scritto la mia prima canzone), perchè è tranquillo come un deserto. 
Ho scelto un cancello perchè le croci del top mi fanno pensare a queltipodielementi: sto realizzando solo ora di quanto sia dark questo look haha
Farò presto una cover (il titolo in realtà è il titolo della canzone ) e lo posterò qui o su un altro post.. buona giornata/serata :)
























You Might Also Like

6 commenti